ROZŠÍŘENÍ ÚŘEDNÍCH HODIN PRO AGENDY OBČANSKÝCH PRŮKAZŮ, CESTOVNÍCH DOKLADŮ A EVIDENCE OBYVATEL OD 30.11.2020

ROZŠÍŘENÍ ÚŘEDNÍCH HODIN PRO AGENDY OBČANSKÝCH PRŮKAZŮ, CESTOVNÍCH DOKLADŮ A EVIDENCE OBYVATEL OD 30.11.2020

Vážení občané,

od pondělí 30. listopadu 2020 dochází k rozšíření úředních hodin Úřadu MČ Praha 20 – agendy občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel, které jsou však nadále určeny pouze k vyřizování Vašich neodkladných úředních záležitostí, a to po předchozí rezervaci termínu. Při komunikaci s Úřadem MČ Praha 20 prosíme o upřednostnění dálkové formy komunikace (telefonicky či e-mailem).

V případě, že nevíte, s kým projednat vyřízení své záležitosti, volejte  na telefon 271 071 611 nebo 271 071 711. Kontakty na zaměstnance naleznete zde:  https://www.pocernice.cz/urad/kontakty).

Nové stanovení úředních hodin zde:

OMEZENÍ ÚŘEDNÍCH HODIN_Nouzový stav_od 30.11.2020_rozšíření.docx
Prev Jaké problémy přineslo uzavření volnočasových aktivit?
Next Vyhodnocení projektu „školní ulice“